piątek, 30 stycznia 2015

Jeszcze quillingowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziękuję, że do mnie zaglądacie:)

Robiąc kolczyki na cykliczne kolorki u Danusi trochę się rozkręciłam i powstało ich więcej. 
Postanowiłam, więc też je pokazać. 

Pierwsza para powstała na wzór tych niebiesko czarnych na cykliczne kolorki. Te są w kolorach mojej córeczki bo to właśnie dla niej ta para powstała:


Są one trochę mniejsze od moich


Drugie powstały z kółeczek, których przy każdej okazji zrobiło się za dużo. Szkoda było wyrzucić więc powstały takie cudaśne kolczyki. Bardzo kolorowe;






I ostatni to komplet z bransoletką








Na dzisiaj to wszystko bo muszę za niedługo lecieć do pracy:( 
Do następnego:)
Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Komplet z bransoletką super.Pomysłowy ,ślicznie wykonany w ładnych kolorkach :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko ale się nakręciłaś ;) Córcia z pewnością zadowolona, Ty nie zmarnujesz ani jednego zwiniętego paseczka;) No a komplecik jest superaśny:) Świetny pomysł, bardzo fajne połączenie kolorków no i oczywiście bardzo starannie wykonane:)
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wszystkie ,ale ostatni komplet wyszedł czadersko .Bardzo mi się te połączenia kolorków spodobały,nawet śmiało nazwałabym go tęczowy komplecik.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolczyki, w kompleciku z bransoletka też super :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem szczęśliwą żoną i mamą dwójki urwisów. Rękodzieło to moje hobby. Ciągle próbuję nowych rzeczy i wiecznie się czegoś uczę:)