poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kolczyki

Witam wszystkich po urlopie. Ale sobie wypoczęłam. I od pracy zawodowej i od robótek:-D niestety czasami trzeba. Ale najlepsze jest to, że udało nam się odpocząć od wszystkich codziennych spraw. Jednak trzeba przynajmniej raz w roku gdzieś pojechać bo zaraz inaczej się wraca do obowiązków:-D Niestety przez to moje obijanie nic nowego nie powstało ale mam kolczyki, których jeszcze nie pokazałam
                                                                               I na koniec jeszcze kilka fotek krajobrazu. Jest to malownicze i spokojne miejsce na Mazurach w okolicach Giżycka. Ja tam odpoczywam najlepiej. Cisza, spokój, brak zasięgu:-D i możliwość spędzenia całego dnia na dworze. Cudownie. Polecam każdemu:-D pozdrawiam wciąż upalnie.

3 komentarze:

  1. bardzo ładne, fajna fotorelacja z wakacji :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć takie miejsce w którym możemy odpocząć z dala od obowiązków i naładować akumulatory na kolejny rok. Świetne zdjęcia Dorciu. A kolczyki urocze!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, kolczyki są super!!! dużo lepsze od moich drewnianych, które ci sie podobały :) A bransoletki możesz nauczyc się z kursiku Ani, do którego link zamieściłam w poście :) na prawdę nie są trudne, a w kursie jest wszystko bardzo przystępnie pokazane. Spróbuj i pochwal sie nam wszystkim :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem szczęśliwą żoną i mamą dwójki urwisów. Rękodzieło to moje hobby. Ciągle próbuję nowych rzeczy i wiecznie się czegoś uczę:)